THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, October 6, 2010

MY Special Day.... sweet konvokesyen





SALAM....Numbered List
cacanass kembali..!!!!!... now daku berada di muar pulang kembali ke pangkuan keluarga..setelah selesai semua tugasan di Ukm dan berjaya membawa segulung ijazah yg di impikan diri sndri dan juga keluarga trcinta..

Ni nak cite ni...bygkn, aku sekolah drp tadika umur 6 thn lepas tu msuk skola kebangsaan smpai 12 thn after than gi skola menengah plk tgktn 1- 5, pas spm xberjaya ke mana, teras jatuh tersungkur..hanya layak ke tingkatan 6..
mula timbul kesedaran yg tinggi utk berusaha lebih..smbg lg sekolah !!!


smpai abis STPM umur sudah 19thn.
bile result stpm keluar, rezeki aku berbuah..akhirnye UKM sudi mengambil aku sbg salah seorg pelajarnye....
rasa sgt kgum n terharu... time ni, aku rase impian aku ke menara gading akhirnye tercapai jgk. mase tu UKM merupakan universiti pertama di Malaysia..



bagai nak pengsan gembira rasanya.
pijakkan kaki di Ukm dgn azam dan keyakinan yg teguh..
mcm lagu AF tu..... hihihi.
bermacam2 perasaan, rasa dan keadaan aku lalui...
susah senang sedih gembira suka duka semua ada...tp aku tetap gagahkan diri jgk.
setelah bertungkus lumus berusaha ijazah sarjanamuda dgn kepujian kini milik aku..... so tgk la gamba ni.
dgn rasa hormatnya, Ucapan sekalung tahniah kpd diri anda..!!






0 comments: