THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, February 27, 2009

JAKSA TERHORMAT

Today i would like to story about kolej.. kolej aku terletak di atas bukit yg indah dan permai. seletah setahun aku bermastautin di sini, mkn, tido, belajar, berkawan, bercinta, mengurat dan mcm2 lagi la....,

aku terpilih salah seorg sbg jaksa di kolej. entah kenapa la pihak kolej pilih aku. kami terdiri dr 14org...mule2 kami 14org ni xnk jd terima jawatan ni tp bile difikirkan semula apabila amanah dan dan tanggungjwb yg dibelikan, dalam paksa rela kami harungi bersama. byk yg kami telah dan sedang lalui. sememangnye jawatan ni mencabar emosi, mental dan fizikal. bahayakan..blh menyebabkan sakit jiwa. hehehe.
melalui kerjasama yg mantap kami 14 semakin rapat dan menharungi hidup bersama. byk program kiteorg dah buat sampai tak terkira dgn jari. ada yg dpt sambutan dan ada yg di boikot. eiii,mcm2 dugaan. tapi kami redah je..!
kami selalu kuar makan bersama, main bowling, tgk wayang..semua ni utk melepaskan tekanan perasaan yg kami tanggung.
dari sudut positifnya..bagus jadi jaksa ni, dpt byk pengalaman, belajar berorganisasi, menjadi pemimpin, berurusan secara formal dan macam2 lg.
tp dugaan besar jgk...
skrg ni kami xsabar2 menanti majlis peletakan jawatan kami. hehehe. lepas dari tangjawab ini. namun,,kami masih syg kolej.
byk lg kisah kami...nnt aku cite.

1 comments:

TiadaSiapa said...

npe gmbr azmin hlg??
wuu...